Szél Júlia írását olvashatjuk a "Társkereső hirdetések nő- és férfiképe" címmel a Szocháló oldalán. Az írás nem egyszerűen csak egy cikk, hanem egy dolgozat, mely a témát alaposan feldolgozza. Az újsághirdetések kapcsán elemez, különböző szempontok alapján.
Javaslom e cikket azért, mert segít mögé látni a hirdetéseknek, segít megérteni illetve megfejteni a másik "oldalt". Hasznos lehet saját hirdetéseinket összevetni a leírt jellemzőkkel, és így magunkról is tükröt kaphatunk. Néhány fejezetcím az írásból:
- Amit a férfiak keresnek
- Amit a nők kínálnak
- Amit a nők keresnek
- Amit a férfiak kínálnak
Kedves Balázs! Szél Júlia cikke 2003-as, és az irodalom, amire alapít a 90-es évek közepe előtt íródott. Szóval, kissé elszállt fölötte az idő. Ráadásul főleg az újság hirdetésekkel és a személyes társkereső irodákkal foglalkozik. Ezzel együtt sem rossz, bár szerintem több esetben saját kérdéseire sem ad választ.
VálaszTörlésTermészetesen lehet tovább gondolni, és érdemes is. Egyelőre azért linkeltem be mert a témában fellelhető anyagok között - egy értékes munkának tartom.
VálaszTörlésKöszönöm a hozzászólást.
Országos társkereső komlpex háttérrel segíti a célirányos, "zsákutcák" nélküli pártalálást. Speciális és hatékony módszereink által könnyebben, hatékonyabban találhatja meg az Önnek megfelelő társat, kikerülendő a felesleges idő és energia ráfordítást.Randitanácsadás, tréningek, párkapcsolati tanácsadás, kommunikációs tréning, önbizalom növelés, divat, -stílus, -smink tanácsadás, s minden ami segíti a célirányos, konkrét társtalálást,www.partalalo.com
VálaszTörlésMárc 20-ig tagsági kedvezmény